Thursday, June 4, 2015

Nothing....

Berabuk sudah.....

Maaflah masa tidak mengizinkan untuk menulis.....

Kadang2 saya selalu lupa 24jam itu adalah panjang masanya tetapi ape kan daya......

Kadang2 saya lupa bila usia makin meningkat bnyak masa saya peruntukkan untuk berehat.... 

Kadang2 saya lalai dalam setengah benda....

Kadang2 saya juga lalai dalam mengeksperasikan cinta saya pada yang masih sayang saya.....

Maafkan saya..... saya selalu lalai.....

Kadang2 bila saya mengharapkan sesuatu ia tidak berlaku seperti yang saya harapkan....

Adakah kerana saya terlalu mengharapkan atau saya tidak sepatutnya dapat ape yang saya harapkan...

Bila saya mengharapkan org yang saya sayang dan saya sanggup lakukan ape sahaja tapi akhirmya merekala  yang akan awal2 lupa kan kita....

Adakah kerana saya tidak layak disayangi atau saya hanya menyusahkan....

Dan kadang2 saya rasa terlalu banyak complain yang saya suarakan....

Adakah kerana saya ada lah manusia tidak bersyukur atau sebenarnya saya diuji untuk menjadi lebih baik???
Bila di pikirkan kan balik ini smua blaku supaya menjadi lebih manusia yang bersyukur dan lebih kuat....

Hidup ini ada masa turun dan naiknya....
Hanya pada Allah yang lebih mengetahui segala sesuatu...

No comments:

Post a Comment