Sunday, February 27, 2011

Aktiviti di hari Sabtu





Hari Sabtu yang lepas saya dan kakak telah g berjalan2 di jalan Tuanku Abdul Rahmah a.k.a TAR tuk cari tudung. Gambar di atas adalah hasilnya. 10helai tudung, 4 pasang baju. Hehe... Cukupla. Hehe.. Suka saya walaupun hakikatnya pokai saya lepas tu. Hehe...
Tudung2 tu murah between RM10-RM15. But dun worry 10 tudung tu saya share dgn kakak saya. Hehe... Kain tu lak saya beli dari Kamdar. Kalo kain ela saya memang suka Kamdar n Gulatis but aritu Kamdar better dr Gulatis. Baju kebaya tu saya beli dari lorong n x sure lorong yg mana. Hehe...

After 2 hours jalan kami pun g la pulak berkaraoke. Hehe... As usual favourite tempat karaoke adalah kat Neway, Times Square. Hehe.. Best gak sekali sekala tuk lepaskn tekanan. Hehe..



Ni la aktiviti sengal kami sekali sekala. Hehe... Anyway, nak balik tu x pernah2 dlm building Times Square jam teruk. Sejam dari parking nak kuar je. Huhu.. X tahu nape jam mybe sbab hujan kot.

Kesimpulannya, semua yg kami cari dapat n we had a hepi day walaupun penat giler. Hehe..

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment