Friday, February 4, 2011

Eat Pray Love by Elizabeth Gilbert


Habis sudah buku ini saya baca. hehe... Mengambil masa selama 2 minggu tuk dihabiskan. Lamakan? haha... Mode membaca kurang. hehe...


Anyway, buku ni okla. Cuma ada part yg bosan dan ada part yg menarik. hehe... Ada 3 chapter yg dibahagikkan mengikut negara yg dilawati oleh penulis. Ape yg penulis ini cuba lakukan ialah mencari keseimbangan hidup, kegembiraan dan ketuhanan. Elizabeth telah pergi ke tiga buah negara dalam tempoh 1 tahun. Dia pergi ke Itali, India dan Bali. Leh x kalo saya nak jd mcm dia gak? haha... Kalo kaya ok kot. haha...


Ape yang paling saya tertarik ialah kisah di Bali. Haha... Buat saya terasa ingin pergi ke Bali semula. haha... Bali bagi saya adalah tempat yg menarik tuk dilawati. Insyallah satu hari nnti saya akan kembali ke Bali semula.


So, overall buku ni okla. Kalo x baca pun x ape. hehe...

No comments:

Post a Comment