Saturday, February 12, 2011

BookXcess


Ari ni g BookXcess kat Amcorp Mall, Pj and tujuan utama ialah nak ambk membership card yang dah siap tapi dah alang2 kat sana ape lagi shoppingla. Hehe... Kalo anda yang kenal saya, mesti anda tahu kedai buku adala tempat kegemaran saya. Saya sgt suka kedai buku. Hehe... I wish one day saya akan ada kedai buku saya sendiri. Insyallah.

Anyway, kat BookXcess ni buku2 dia memang sgt murah dan kadang2 sampai 70% of the original price. Murahkan?? Tapi jgn risau. Buku2 ni bukan 2nd hand. Memang sgt rambang matala. Even for hardcover pun murahla. Memang best.
Kalo anda jadi ahli, anda akan dapat discount lagi. Kiranya memang membeli buku di sini memang murahla. Suka saya. Hehe... Kepada pencinya buku sekelian sila la melawat tmpt ini. Tq kpd kwn saya Amin cos introducekan tmpt ni tuk saya. Hehe..

Hasil dari lawatan ari ini, 5 buah buku di beli, 2 hard cover saya hanya berbelanja RM86 shj!!! Murah giler!!! Hehe.. Kali ni saya bnyak beli buku pasal Self Help (hati mcm x best, so kenala baca buku2 mcm ni).

Kepada yg berminat lehla g kat Amcorp Mall or kat website dia :
www.bookxcess.com

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment