Tuesday, April 26, 2011

Anuar Zain-Sedetik Lebih





Abg ANUAR!!!!!


Tergoda I dengar lagu ni!!! Suka giler kot dengar lagu ni ok. Terlalu berseni and bila abang Anuar yang nyanyi lagila saya rasa macam "aduh, luluh jantung" haha... So mari kita nikmati bait2 kata lagu ini...



Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu


Lirik lagu ni di buat oleh Edry, KRU. Tak sangka Edry leh wat lagu ni kan. hehe... Kalo saya mampu teringin nak Abg Anuar ni nyanyi lagu ni masa wedding saya. Tapi ape kan daya tuk suruh Anuar nyanyi, anda hendakla sanggup membayar sebanya RM20K tu sejam. Giler mahal. haha...


Anyway, tadi saya tgk Norryn Aziz nyanyi. Suara dia memang awesome! And saya duet dgn dia nyanyi lagu Widuri. Sikit je pun. hehe.. Tapi sape sangka kan. hehe...


Okla sampai sini dulu and saje nak bagitau, wekend ni saya g PENANG!!! hehe... Saya dan kakak sangat suka Penang!!! hehe...

No comments:

Post a Comment