Friday, April 22, 2011

My Bday!!!

Today is my bday!!! haha...





Alhamdulilah saya masih lagi bernafas di bumi ini untuk 26 sudah. Alhamdulilah dengan kurniaan Illahi.





Di awal pagi dah dapat wished dari mama and ayah. Mama ckp, dia mendoakan saya dipercepatkan betemu jodoh dengan yang beriman. Amin. haha... Ayah lak, adeq umur dah berapa? 21 ye. haha... i like!!!





Kemudian ucapan dia telefon dan FB. Terima kasih semua!!!





Lunch time, my besties ajak lunch kat nandos. hehe... Ingat lunch biasa cos minggu tu saya x jumpa In and Atil. Jia and Wan pun join skali. Wan and Jia dtg lambat so okla. Tiba2 datang bawa kek. hehe... surprise gakla. hehe...










Kek yang dibelikan oleh mereka! Sedap bangat. x tipu memang sedap ok.








Ni lah gadis yang menggembirakan hati saya. Banyak benda yg diceritakan. hehe... Dari gosip lif, adik tough, baby2 and etc. Gelak je. haha... And saya dapat hadiah bday yg paling istimewa dari mereka! Thank you guys!!! Luv you all!!! Kat bawah ni smua gambar2 candid. hehe...




































Mak buyung yang tengah kebulur!!! haha... I really like this picture!!! Thank you Wan yg berjaya capture ini gambar. haha... Jangan marah ye Puan Zatil!!!








Lastly, dinner with family. hehe... Cadang nak makan kat Kenny Rogers my favourite place la but sbab si Debab saya sakit perut terpaksala makan kat kawasan perumahan saje. Makanla kat Secret Recipe. hehe... We had so much fun gelakkan satu sama lain. Seperti biasa ayah baca doa dan dalam doa ayah ada gakla pasal jodoh. Insyallah berkat doa smua org kan saya pasti bertemu denagn si dia. cepat atau lambat je kan. hehe... Insyallah...








Ucapan terima kasih yang x terhingga kepada semua yang menggembirakan hati saya sepanjang hari. i had so much fun and i will kept this memory forever!!! Thank you everyone! Luv you all!!!





Akhir sekali, saya berdoa biarla di panjangkan umur ini dan menjadi hambaMu yang lebih soleh. Dimurahkan rezeki dan dipertemukan dengan lelaki yang boleh membimbing saya kejalan kebenaran dan menjaga saya dan kuarga. Dapat lebih menggembirakan hati Ayang dan Mama yang telah membesarkan saya sepanjang 26 tahun. Amin





- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment