Wednesday, April 27, 2011

Ceta KOREA

Ape yang menyebabkan saya tidur lambat ialah sebab saya kembali addicted to ceta2 Korea. Haha... Saya tengah laya 2 ceta and ni ceta2 yang saya tengah layan:


1. Princess Prosecutor





Gambar diambil dari http://wiki.d-addicts.com/Prosecutor_Princess

Ape yang menyebabkan saya menonton ceta ini adalah sebab ceta ni agak cute dan kelakar. Tetapi yang paling utama sebab .... saya suka laki dia. Hehe... Hero ceta ni nama dia Park Shi Hoo. Hehe... Anyway, ceta ni pasal gadis ni anak manja and dia sebenarnya seorg lawyer but dia tak minat nak jd lawyer,macam2la bertlaku. Hehe...Kelakarla and pompuan ni mcm Reese Witherspon dalam Legally Blonde.


1. My Princess

Saya tengok ceta ni pun sbab the guy. Haha... Biasala jadikan pompuankan mesti cari yang handsome. Hehe...Pelakon utama ceat ni ialah Kim Tae Hee and Song Seung Hun. Laki ni yang berlakon ceat Autumn in my heart.Ceta ni berkisah pasal gadis biasa yang tiba2 jadi puteri raja and lelaki ni terpaksa protect dia dan ajar dia pasal hal ehwal istana. Dan biasala ada aje dugaan and akhirnya jatuh cinta. Hehe... Ceta ni agak sweetla. Hehe...

Sebenarnya ceta2 korea ni sama je tapi mesti kita akan terjatuh cinta gak. Hehe... Semua bkaitan dgn cinta dan ada aje halangan. Dan akhirnya hepi ending. Jarangla ceta korea ada sad ending. Hehe...

Kepada kawan2 yang suka juga ceta korea, ape ceta baru yang leh di tonton ye? Hehe... Tgh cari ceta baru yang best ye? Bagila suggestion. Hehe...

No comments:

Post a Comment