Sunday, January 23, 2011

Kakak, Adeeb dan Saya

Mari kita berkenalan dgn kakak dan adik saya. Hehe... Kami ni anak pakcik saad ada 3 org je. Terdiri daripada kakak a.k.a
Sarah Artiqah
diikuti oleh saya dan diakhiri oleh adik laki saya a.k.a Mohamad Adeeb Syazwan. Hehe...







Kami yg suka bgambar. Hehe...








Inilah kakak saya yg kadang2 sy panggil gemuk. Haha...


Kakak saya dilahirkan pada 131283. So dia hanya tua saya 2thn. Dulu saya x rapat dgn dia kerana dia tggl di asrama dari form untilla form 5 pastu masuk uni lak. So x rapatla. But after dah abis study smua duk umah kami jadi rapat. Segala ceta kami kongsikan bersama. Agak x ada secretla antara kami. Kelebihan kakak saya ialah dia pandai masak dan kemas orgnya. Haha.... Saya kalo masak x sehebat dia la. Haha.. Sekarang dia mengajar di Kolej Polytech Mara kat shemelin cheras. Dia single lagi. Haha.. Minat kami sama dan kami suka melancong dan suka menonton wayang. Bila minat sama jadi kami makin rapatla. Kami ada gak gaduh2 tapi dah tua kan gaduh kejap je. Hehe... Its cool la to have sister yg minat sama dan single gak mcm saya. Hehe... Anyway, nak ucap gak thank you for being my sister!!! Lupa lak nak ckp dia ni sgt hebat Add Maths n sebab dia yg mengajar sy tuk SPM saya dpt A2 dari asyik fail je sblum ni. Hehe...








saya dan kakak saya!!!








Salam perkenalan. Saya Adeeb. Hehe..


Ni adik saya. Dia la satu2nya adik saya. Haha... Dia suka buli kakak2 dia. Haha.. Anyway dia pun leh diharap gak. Dia rajin jemur kain cos tu memang keja wajib dia bila berada di rumah. Haha... Lagi satu, dia ni suka wat keja part time dgn kakak2 dia. Haha... Hasil keja dia okla cuma lambat. Haha.. Keja ape yg dia leh lakukan? Haha.. Dia leh sapu n mop umah tapi harga dia RM10-RM15. Haha.. Cat pagar umah tuk raya... RM50 n siap before raya wlpun dah start 5 ari sblom. Haha... X pe janji buatkan. Haha...
Lagi satu kalo dia kata janji nak blk umah ari kamis, anda kena tambah 1 ari lagi. Haha.. Normally dia akan blk shari selepas tu. Padahal duk Shah Alam je. Haha... Tula adik saya. Haha...
Anyway, dia ad gak kelebihan dia. Dia leh di harap, pandai melukis, pandai ambk gmbar dan saru lagi kelebihan dia, dia pandai mengayat. Haha... Dia sentiasa ada je gf. Haha... Sorry adeeb. No matter what i always luv u!







thank u jadi adik saya dan jaga saya!!!


Kami bertiga agak rapat. Kalo kami kuar bertiga selalu wat sharing session. Abis semua kisah kami bualkan. Biasanya adik sayala jd mangsa cos kami hanya jmp wekend je. Haha.. Ada masa kami gelak and ad masa kami bduka but thats life kan. Hehe.. Agak bestla hangout dgn dorg. Hehe...
To ayah n mama i always luv u guys! Thank u for giving me a chance to let me know this two amazing people who always light up my life wit so much fun!!! Thank u ayah n mama!!!






Sayang ayah n mama!!!!!








Terima kasih kakak dan adikku!!! Luv u all!! Pastu jgn lupa sayang ak gak tau!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 comment:

  1. knake letak bday aku n taun skali????baik ko ltk no fon aku..leh jgk org yg nl msk minang kol aku...wakakaka

    ReplyDelete