Tuesday, January 4, 2011

Tron Legacy, Ngangkung and Gulliver's Travel

Sebenarnya dah lama je tgk ceta ni tapi baru sekarang nak wat review. haha... giler buruk perangai. hehe.... tapi ape salahnya kan. hehe.... So ari ni saya pulun 3 movie sekali ye and maybe next time saya share lak tips2 membeli tiket wayang. haha... sengal. haha...

1. Tron Legacy
Ceta ni agak bosan sikit. Terlalu game sangat. hehe... Mybe org yg suka ceta macam ni layan la but for me n sis x suka sgt. Lehla tengok but not really enjoyla. Tapi budak sukala kot cos Alyf dia suka. Its depend minat seseorg la. But for me, kalo ada kesinambungan ceta ni saya x kan tgkla. haha...

2. Ngangkung
Ceta ni best n ada unsur2 seram but x sebest yg diharapkan. Plot ceta yg agak x tersusun. Anyway, saya tgk ceta ni sebab ada Sam. hehe... But overall okeyla cuma below my expectation. huhu... Tapi ape yg saya belajar dari ceta ni, jgn berjudi and percaya bomoh2 ni cos leh memudaratkan.


3. Gulliver's Travel
Ceta ni okla. Kelakar je la and lain dari yang lain. Thank you to my fren yg belanja tgk ceta ni! hehe... Saya rasa saya dah leh terima Jack Blackla. hehe...

Sedih x, saya still x tgk lagi ceta Hantu Mak Limah. huhu... Orang kata best. hehe...

No comments:

Post a Comment