Tuesday, January 18, 2011

Randomness

Mari kita cerita2. hehe...
1. Saya dah abis ACD!!!!

Muhaha... Abis sudah yearly Assessment saya!!! Semalam kul 430ptg sudah abis. haha... After 1 week of struggling study n work. huhu... Alhamdulilah selesai sudah. hehe... Assement ni akan dihadapi setahun skali. Yang wat scarynya ialah ia adala verbal test. huhu... Dah mcm interview keja dah cos ada dua org Assessor and it takes almost like 3 hours. Dorg akan tanya, keja yg kita wat and dorg akan tnya mcm2 la. Fuh... memang agak toughla. Saya ada masa leh jawab and ada masa x leh jawab. huhu... But the assessor okla. Dorg try to give a guideline and hintla. hehe... But kita faham x faham je la. Dgn nervesnya so smua jadi tunggang langgang. hehe... But i try my best to answer all the questionla. huhu... yang gembiranya sbab dah selesai dah. hehe... tunggu result je la. hehe...

2. Adik saya sibuk suruh kawin
Haha... adik saya sangat sengal ok!!!! Dia yg lagi sibuk dari my parent ok. Setiap kali balik dari kenduri kawin or dgr saya n kakak g kenduri kawin or tunang nnti dia akan sibuk tnya "kak, bila nak kawin" we all like terkesima and sekarang dah lali la. hehe... Pastu kami tanyala nape nak srh kami kawin? dia leh jawab sbab dia nak merasa jemput org lak. haha... Totally sengal kan? haha... But kami x salahkan dia cos jemputan majlis kawin keluarga kami sgt banyak and mybe dia rasa hepi kot g wed and nak merasa sendiri persiapan kot. haha... But nak wat mcm mana kan lom ada rezeki. hehe...

Kepada adik saya, sabar ye. Masanya akan tiba. hehe...



Inila adik sengal saya dan anak buah saya. hehe...




3. IPOD

My sister dah dpt IPOD dia. hehe... Now my iphone dah ada kawan baru. Yang bertambah saya suka ialah saya leh FACETIME dgn dia!!!! Hehe... Suka2. Semua benda sama je kat IPOD ni but x leh call je la. hehe... Yg lagi kelakarnya, kalo dia update status FB kat Ipod it appear as a Iphone. Giler gempak. haha... Anyway, saya rasa comel je IPOD ni. hehe...

4. BUKU dan BUKU dan BUKU

Last week kan saya ada g Amcorp Mall and saya baru berkesempatan membeli buku ceta yg agak bnyak. hehe...Sbabnya saya sangatla rambang mata cos every book less than 70% from the original price ok!!! Nama kedai tu BookXcess and you guys leh g kat laman web dia http://www.bookxcess.com/ . Memang gempakla. Saya memang rambang matala. Saya beli 8 buah buku hanya tuk RM120 je and majority the books is Hardcover ok! hehe... Memang sgt murahla. haha... Padahal 3 days before tu saya dah beli 3 buah buku.


So total ada 8+3+2(buku harry potter yg x abis lagi)=13 buah buku. haha... Giler tamakkan??? haha... Saya bila dgn buku ni lemah sikit. haha... Tapi satu buku dah abis last week. hehe... Maka cuti raya cina yg lbh kurang seminggu itu akan dihabiskan dgn membaca. Bestnya baca buku. hehe...

5. Super Junior is coming!!!

Ni berita yang sangat BEST ok! Suju nak wat konsert! Kepada peminat2 Suju sila tanda calender and pada 19/03/2011!!! Bab tiket smua akan diberitahu kemudian. Suka2. hehe...

Last year saya g konsert ni memang best gilerla!!! Sangat berbaloi dgn harga yg kita bayar ok! hehe... X sabar rasanya. Hehe...

Kepada yg x kenal dorg meh saya ceta sikit pasal dorg ok. hehe...

-Ada 13 org ahli but sekarang tggl 10 cos 3 tu ada sikit conflict
-ketua dia nama Leetuk
-paling handsome: Siwon. haha...
-suara paling sedap: kyuhyun, yesung



Ni group SUPER JUNIOR!!!


Okla cukup sampai di sini. Nnti saya sambung lg ye. hehe...
p/s: sorry gambar previous entry x cantik. saya kan belajar lg mcm mana nak write a blog from Iphone. hehe... maafla saya budah baru belajar. hehe...

2 comments:

  1. mok!hahahaha...x bley blah!!!!hahahahahaha

    ReplyDelete
  2. sarah,ipod tu berapa?hihihi

    waahh banyak betul buku kamu!

    last...adek kamu dah besar la..lain! :D

    ReplyDelete